.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه بابل:اسرائیل منفورترین رژیم دنیاست

امام جمعه بابل گفت: امروز اسرائیل منفورترین رژیم در دنیاست و در این رابطه حرکتی را که اردوغان نخست وزیر ترکیه در اجلاس سوئیس (داوس) خطاب به سران اسرائیل آنها را قاتل و جانی دانست قابل تقدیر و تشکر است .
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین شیخ مجتبی روحانی خطیب جمعه بابل در خطبه این هفته از نماز جمعه با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت : ما باید از دین اسلام یک فهم عمیق داشته باشیم زیرا تمام کمالات در دین نهفته و فهم عمیق است که انسان را می تواند به سمت برکات دین بکشاند و بهرمند سازد.
امام جمعه بابل فهم از دین را وظیفه علمای زمان شناس و آگاه به مسائل دین دانست و تصریح کرد: فهم غلط از دین جامعه را به سوی انحراف می کشاند .
وی جریان سامری و گوساله پرستی بنی اسراییل را از برداشت های منحرفانه دین و آگاهی و فهم بالای جامعه را موضوع ارزشمند در مقابله با ایجاد انحرافات دانست و گفت: جریان حکمیت و موضوع جنگ نهروان و خوارج نیز به دلیل درک غلط و فهم منحرفانه از دین بود و علت اصلی رسیدن به این درجه انحراف در پس دور شدن از امام زمان عصر و عدم تبعیت از ایشان است.
روحانی با اشاره به برکات و عظمت نماز جمعه گفت : شرکت در نماز جمعه آنقدر اهمیت دارد که حتی تاکید شده است که مزاحم افرادی که به سمت نماز جمعه می روند نشوید و زیاد با آنها احوال پرسی نکنید .
وی در ادامه با گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خواستار فعالیت نیروهای انقلاب در همه محلات و مساجد و پایگاهها برای شناساندن دستاورد های انقلاب شد و خاطر نشان کرد: هیچ کس نباید غافل از جشن ها و برگزاری مراسم های گرامیداشت دهه مبارک فجر باشد بخصوص مسئولین که غفلت و کم کاری در این مساله از هیچ کس پذیرفتنی نیست.
به گزارش ایسنا،امام جمعه بابل با محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در خارج کردن گروهک تروریستی منافقین از لیست گروه های تروریستی ،آن را از رفتارهای دوگانه غرب در مقابل تروریست به رغم ادعاهای آنان دانست و تصریح کرد: «چرا زمانی که دولت عراق اعلام می کند که هر چه زودتر این گروهک با تعطیل شدن اردوگاه اشرف از این کشور خارج شوند اتحادیه اروپا درهای خود را برای فعالیت این گروهک در کشورهای خود آزاد می کند؟»
وی ادامه داد:دست منافقین به خون ملت های ایران و عراق آلوده است و در چند دهه از آنها اقدامات تروریستی زیادی را انجام داده اند. آیا نمی بایست سران این گروهک خطرناک ترورریست محاکمه شوند و عدالت در برابر آنها اجرا شود؟
روحانی به بازتاب و اثرات شکست اسراییل و جنایات این رژیم غاصب در جنگ و حمله وحشیانه به مردم غزه اشاره و خاطر نشان کرد : امروز اسرائیل منفورترین رژیم در دنیاست و در این رابطه حرکتی را که اردوغان نخست وزیر ترکیه در اجلاس سوئیس (داوس) خطاب به سران اسرائیل آنها را قاتل و جانی دانست قابل تقدیر و تشکر است .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.24 seconds.